Fizetési és szállítási információk

SZÁLLÍTÁS

Ki szállítja ki a megrendelésemet?
A webáruházban leadott megrendeléseket a ….. futárszolgálat szállítja ki.

Mennyibe kerül a szállítás?

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelésemet?
A szolgáltató ….. futárszolgálat a megrendelést Magyarország egész területén általában 3-5 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. Amennyiben ettől eltérő teljesítési időre van szükség, szolgáltató köteles a vásárlót telefonon, vagy e-mailben értesíteni.

Van lehetőség a csomagom nyomon követésére?

Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagomat?
A futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok plusz szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Amennyiben a kézbesítés sikertelen és visszaszállítják a Szolgáltatónak, akkor a további kiszállítások díja, rendelési összegtől függetlenül, a Megrendőt terheli.

Amennyiben az áru átadása a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

Magyarországon belül hová történik a kiszállítás?
Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendeléseket.

Külföldre is kiszállítják a megrendelésemet?
Külföldi kiszállításra jelenleg nincs lehetőség.

Mit tegyek, ha egy termék sérült?
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Mi a teendő, ha egy termék hiányzik a megrendelésemből?
A vásárló köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény aláírásával nyugtázni. Ezt követően a szolgáltatónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra vonatkozó reklamációját elfogadni. Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni az átadóval és a küldeményt vissza szolgáltatni a szolgáltatónak. Ennek elmulasztása esetén vásárló a szolgáltató felé további követeléssel nem élhet.

FIZETÉS

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Webshopunkban az alábbi fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre:

Előre utalás – a megadott bankszámla számra (megjegyzésben a rendelés száma!)
Utánvételes fizetés – A rendelést készpénzben, vagy bankkártyával egyenlítheti ki a rendelés készhez vételekor a futárnál